Az alábbi oldal olvashatja általános szerződési feltételeinket, melyekben ismertetjük a szolgáltatásainkra vonatkozó szabályokat és a szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

Utolsó módosítás dátuma: 2017.10.04.
Általános Szerződési Feltételek kinyomtatása


Üzemeltetői adatok

Tulajdonos: Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó
Üzletünk, levelezési cím: 1082 Budapest, Üllői út 70.
Székhely: 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12.
Adószám: 66303936-1-42
Nyilvántartási szám: 33636688
Bejegyző hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala
XVI. Kerületi Hivatala
Elérhetőség: +36 70 225 3893
info@fulparna.hu


Megvásárolható termékek köre

Az általunk forgalmazott fülpárnák kivétel nélkül utángyártottak, ami azt jelenti, hogy a cserefülpárna gyártója nem azonos a fejhallgató gyártójával, amire a fülpárna való. Az utángyártott fülpárnákról általánosságban elmondható, hogy hasonló minőségűek, mint a gyáriak, méreteik nagyjából megegyeznek az eredeti fülpárnák méreteivel, tehát ugyan úgy illeszkednek az adott fejhallgató típusra, amihez valók.

Ez az oldal nem webáruház, a fülpárnák átvétele és fülpárna csere kizárólag üzletünkben lehetséges. A termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban telefonon, e-mailben és minden egyéb a honlapon feltüntetett elérhetőségen keresztül kérhet bővebb tájékoztatást.


A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.

  • A fejhallgatókat ábrázoló képek csak illusztrációk, azokon a gyári fülpárnák láthatóak, nem pedig az utángyártottak, melyeket forgalmazunk.
  • Az utángyártott fülpárnákról készült termékfotókon a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak.

Vásárlás folyamata

A fülpárnákat kizárólag személyesen lehet átvenni üzletünkben, az Üllői út 70-ben hétfőtől-csütörtökig 12 és 18 óra között. Üzletünkben csak készpénzes fizetés lehetséges. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.


Garancia avagy jótállás

Fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen. Ezt csak úgy tudjuk biztosítani, ha vásárlás előtt személyesen tekintik meg az utángyártott fülpárnákat, és döntik el, hogy számukra megfelel-e az adott termék mérete, formája, színe, stb. Fizetés előtt lehetőség van alaposan megnézni, hogy a termék sértetlen, nem hibás. Kérjük hozza magával a fejhallgatót is, hogy biztosan a megfelelő fülpárnát adjuk Önnek. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.

A honlapon szereplő fülpárnák ára egy pár fülpárnára vonatkozóan nem haladja meg a 10.000 forintos összeghatárt, így nem vonatkozik rájuk kötelező jótállás.

Továbbá a fülpárnákat higiéniai okokból nem áll módunkban kicserélni (kizárólag hibás teljesítés esetén, amennyiben a kellékszavatosság érvényes rá).
A 45/2014. kormányrendelet 29. § értelmében: (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

“Hagyományos vásárlási formák esetén a fogyasztónak nincs joga az egyébként hibátlan termék visszavásárlását követelni a forgalmazótól, pusztán azért, mert meggondolta magát, vagy valamilyen saját érdekkörében felmerülő ok miatt mégsem tart igényt az árura.”

Szavatosság

Ön az eladó hibás teljesítése esetén az eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A kellékszavatosság kizárólag olyan gyártási hiba esetén érvényesíthető, amely feltehetően már a teljesítéskor megvolt a termékben.

Tehát nem tartozik ezen hibák közé

  • a természetes elhasználódás (fülpárnák esetén a füllel érintkező bevonat kopása),
  • a nem rendeltetésszerű használat,
    • például más fejhallgató típuson történő használat, mint amelyekhez javasoljuk,
    • ha a fülpárna a fejhallgatóra történő (vásárló általi) szakszerűtlen felhelyezés következtében szakad el,
  • bármilyen folyadékkal, szennyeződéssel való érintkezés, tűz vagy más külső ok által okozott kár.
  • Kellékszavatossági jog érvényesítéséhez a vásárlónak számlával, blokkal, vagy más módon igazolnia kell, hogy a terméket valóban nálunk vásárolta, méghozzá a szavatossági időn belül, ami
    • cég vagy vállalkozás esetén a teljesítés időpontjától számított 1 év,
    • fogyasztó esetén a teljesítés időpontjától számított 2 év.
  • A vásárlót terheli annak bizonyítása (például szakértői véleménnyel), hogy olyan gyártási hibáról van szó, amely feltehetően már a teljesítéskor megvolt a termékben
    • cég vagy vállalkozás esetén,
    • fogyasztó esetén csak a teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után.
  • Fülpárnák esetén a kellékszavatossági jog érvényesítése a gyakorlatban elsősorban cserét jelent, vagy szerződéstől való elállást azaz vételár visszatérítést, mivel a fülpárnák javítása nem lehetséges avagy nem gazdaságos.

Adatvédelem

Vállalkozásunk adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a fulparna.hu/adatvedelmi-tajekoztato címen.


Panaszügyintézés lehetőségei

Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy fogyasztói jogvita esetén a vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36 (1) 459-4800
Faxszám: +36 (1) 210-4677