Az alábbi oldal olvashatja általános szerződési feltételeinket, melyekben ismertetjük a szolgáltatásainkra vonatkozó szabályokat és a szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

Utolsó módosítás dátuma: 2019.05.11.
Általános Szerződési Feltételek kinyomtatása


Üzemeltetői adatok

Tulajdonos: Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó
Üzletünk, levelezési cím: 1082 Budapest, Üllői út 70.
Székhely: 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12.
Adószám: 66303936-1-42
Nyilvántartási szám: 33636688
Bejegyző hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala
XVI. Kerületi Hivatala
Elérhetőség: +36 20 492 4401
info@fulparna.hu


Megvásárolható termékek köre

Az általunk forgalmazott fülpárnák kivétel nélkül utángyártottak, ami azt jelenti, hogy a cserefülpárna gyártója nem azonos a fejhallgató gyártójával, amire a fülpárna való. Az utángyártott fülpárnákról általánosságban elmondható, hogy hasonló minőségűek, mint a gyáriak, méreteik nagyjából megegyeznek az eredeti fülpárnák méreteivel, tehát ugyan úgy illeszkednek az adott fejhallgató típusra, amihez valók.

Ez az oldal nem webáruház, a fülpárnák megvásárlása, átvétele és fülpárna csere kizárólag üzletünkben lehetséges.

  • Nyitva tartási időn kívül vásárlókat nem áll módunkban kiszolgálni.
  • Számla igényét kérjük előre jelezze! Kiállított számlát nem áll módunkban módosítani.

A termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban telefonon, e-mailben és minden egyéb a honlapon feltüntetett elérhetőségen keresztül kérhet bővebb tájékoztatást.


A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.

  • A fejhallgatókat ábrázoló képek csak illusztrációk, azokon a gyári fülpárnák láthatóak, nem pedig az utángyártottak, melyeket forgalmazunk.
  • Az utángyártott fülpárnákról készült termékfotókon a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak.

Vásárlás folyamata

A fülpárnákat kizárólag személyesen lehet megvásárolni üzletünkben, az Üllői út 70-ben hétfőtől-csütörtökig 15 és 19 óra között. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.


Adatvédelem

Vállalkozásunk adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a fulparna.hu/adatvedelmi-tajekoztato címen.


Mit ír elő a jogszabály a hibás termékekkel kapcsolatban?

Fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen. Ezt csak úgy tudjuk biztosítani, ha vásárlás előtt személyesen tekintik meg az utángyártott fülpárnákat, és döntik el, hogy számukra megfelel-e az adott termék mérete, formája, színe, stb. Fizetés előtt lehetőség van alaposan megnézni, hogy a termék sértetlen, nem hibás. Kérjük hozza magával a fejhallgatót is, hogy biztosan a megfelelő fülpárnát adjuk Önnek. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.

Az általunk forgalmazott fülpárnákra kellékszavatosság vonatkozik, jótállás nem. Ezeket a fogalmakat alább részletezzük.

“Hagyományos vásárlási formák esetén a fogyasztónak nincs joga az egyébként hibátlan termék visszavásárlását követelni a forgalmazótól, pusztán azért, mert meggondolta magát, vagy valamilyen saját érdekkörében felmerülő ok miatt mégsem tart igényt az árura.”

A fülpárnákat higiéniai okokból nem áll módunkban kicserélni (kizárólag hibás teljesítés esetén, amennyiben a kellékszavatosság érvényes rá).
A 45/2014. kormányrendelet 29. § értelmében: (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Tájékoztatjuk, hogy a hatályos szabályozások értelmében telefonon valamint elektronikus úton reklamációt nem áll módunkban rögzíteni.


Szavatosság

Ön az eladó hibás teljesítése esetén az eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A kellékszavatosság kizárólag olyan gyártási hiba esetén érvényesíthető, amely feltehetően már a teljesítéskor megvolt a termékben.

Tehát nem tartozik ezen hibák közé

  • a természetes elhasználódás (fülpárnák esetén a füllel érintkező bevonat kopása),
  • a nem rendeltetésszerű használat,
    • például más fejhallgató típuson történő használat, mint amelyekhez javasoljuk,
    • ha a fülpárna a fejhallgatóra történő (vásárló általi) szakszerűtlen felhelyezés következtében szakad el,
  • bármilyen folyadékkal, szennyeződéssel való érintkezés, tűz vagy más külső ok által okozott kár.
  • Kellékszavatossági jog érvényesítéséhez a vásárlónak számlával, blokkal, vagy más módon igazolnia kell, hogy a terméket valóban nálunk vásárolta, méghozzá a szavatossági időn belül, ami
    • cég vagy vállalkozás esetén a teljesítés időpontjától számított 1 év,
    • fogyasztó esetén a teljesítés időpontjától számított 2 év.
  • A vásárlót terheli annak bizonyítása (például szakértői véleménnyel), hogy olyan gyártási hibáról van szó, amely feltehetően már a teljesítéskor megvolt a termékben
    • cég vagy vállalkozás esetén,
    • fogyasztó esetén csak a teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után.
  • Fülpárnák esetén a kellékszavatossági jog érvényesítése a gyakorlatban elsősorban cserét jelent, vagy szerződéstől való elállást azaz vételár visszatérítést, mivel a fülpárnák javítása nem lehetséges avagy nem gazdaságos.

Jótállás

Amennyiben a fülpárnák ára egy pár fülpárnára vonatkozóan nem haladja meg a 10.000 forintos összeghatárt, úgy nem vonatkozik rájuk kötelező jótállás.

Panaszügyintézés lehetőségei

Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy fogyasztói jogvita esetén a vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36 (1) 459-4800
Faxszám: +36 (1) 210-4677