Az alábbi oldal olvashatja általános szerződési feltételeinket, melyekben ismertetjük a szolgáltatásainkra vonatkozó szabályokat és a szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
Utolsó módosítás dátuma: 2019.05.11.
Általános Szerződési Feltételek kinyomtatása
Üzemeltetői adatok
Tulajdonos: | Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó |
Üzletünk, levelezési cím: | 1082 Budapest, Üllői út 70. |
Székhely: | 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12. |
Adószám: | 66303936-1-42 |
Nyilvántartási szám: | 33636688 |
Bejegyző hatóság: | Budapest Főváros Kormányhivatala XVI. Kerületi Hivatala |
Elérhetőség: | +36 20 492 4401 info@fulparna.hu |
Megvásárolható termékek köre
Az általunk forgalmazott fülpárnák kivétel nélkül utángyártottak, ami azt jelenti, hogy a cserefülpárna gyártója nem azonos a fejhallgató gyártójával, amire a fülpárna való. Az utángyártott fülpárnákról általánosságban elmondható, hogy hasonló minőségűek, mint a gyáriak, méreteik nagyjából megegyeznek az eredeti fülpárnák méreteivel, tehát ugyan úgy illeszkednek az adott fejhallgató típusra, amihez valók.
Ez az oldal nem webáruház, a fülpárnák megvásárlása, átvétele és fülpárna csere kizárólag üzletünkben lehetséges.
- Nyitva tartási időn kívül vásárlókat nem áll módunkban kiszolgálni.
- Számla igényét kérjük előre jelezze! Kiállított számlát nem áll módunkban módosítani.
A termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban telefonon, e-mailben és minden egyéb a honlapon feltüntetett elérhetőségen keresztül kérhet bővebb tájékoztatást.
A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
- A fejhallgatókat ábrázoló képek csak illusztrációk, azokon a gyári fülpárnák láthatóak, nem pedig az utángyártottak, melyeket forgalmazunk.
- Az utángyártott fülpárnákról készült termékfotókon a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak.
Vásárlás folyamata
A fülpárnákat kizárólag személyesen lehet megvásárolni üzletünkben, az Üllői út 70-ben hétfőtől-csütörtökig 15 és 19 óra között. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.
Adatvédelem
Vállalkozásunk adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a fulparna.hu/adatvedelmi-tajekoztato címen.
Mit ír elő a jogszabály a hibás termékekkel kapcsolatban?
Fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen. Ezt csak úgy tudjuk biztosítani, ha vásárlás előtt személyesen tekintik meg az utángyártott fülpárnákat, és döntik el, hogy számukra megfelel-e az adott termék mérete, formája, színe, stb. Fizetés előtt lehetőség van alaposan megnézni, hogy a termék sértetlen, nem hibás. Kérjük hozza magával a fejhallgatót is, hogy biztosan a megfelelő fülpárnát adjuk Önnek. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.
Az általunk forgalmazott fülpárnákra kellékszavatosság vonatkozik, jótállás nem. Ezeket a fogalmakat alább részletezzük.
“Hagyományos vásárlási formák esetén a fogyasztónak nincs joga az egyébként hibátlan termék visszavásárlását követelni a forgalmazótól, pusztán azért, mert meggondolta magát, vagy valamilyen saját érdekkörében felmerülő ok miatt mégsem tart igényt az árura.” |
A fülpárnákat higiéniai okokból nem áll módunkban kicserélni (kizárólag hibás teljesítés esetén, amennyiben a kellékszavatosság érvényes rá).
A 45/2014. kormányrendelet 29. § értelmében: (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Tájékoztatjuk, hogy a hatályos szabályozások értelmében telefonon valamint elektronikus úton reklamációt nem áll módunkban rögzíteni.
Szavatosság
Ön az eladó hibás teljesítése esetén az eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A kellékszavatosság kizárólag olyan gyártási hiba esetén érvényesíthető, amely feltehetően már a teljesítéskor megvolt a termékben.
Tehát nem tartozik ezen hibák közé
|
- Kellékszavatossági jog érvényesítéséhez a vásárlónak számlával, blokkal, vagy más módon igazolnia kell, hogy a terméket valóban nálunk vásárolta, méghozzá a szavatossági időn belül, ami
- cég vagy vállalkozás esetén a teljesítés időpontjától számított 1 év,
- fogyasztó esetén a teljesítés időpontjától számított 2 év.
- A vásárlót terheli annak bizonyítása (például szakértői véleménnyel), hogy olyan gyártási hibáról van szó, amely feltehetően már a teljesítéskor megvolt a termékben
- cég vagy vállalkozás esetén,
- fogyasztó esetén csak a teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után.
- Fülpárnák esetén a kellékszavatossági jog érvényesítése a gyakorlatban elsősorban cserét jelent, vagy szerződéstől való elállást azaz vételár visszatérítést, mivel a fülpárnák javítása nem lehetséges avagy nem gazdaságos.
Jótállás
Amennyiben a fülpárnák ára egy pár fülpárnára vonatkozóan nem haladja meg a 10.000 forintos összeghatárt, úgy nem vonatkozik rájuk kötelező jótállás. |
Panaszügyintézés lehetőségei
Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy fogyasztói jogvita esetén a vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36 (1) 459-4800
Faxszám: +36 (1) 210-4677