Az alábbi oldalon igyekeztünk összegyűjteni azokat a kérdéseket és válaszokat, melyek gyakran elhangzanak fülpárna vásárlás kapcsán:


Mit jelent az, hogy a fülpárna utángyártott?

Az általunk forgalmazott fülpárnák kivétel nélkül utángyártottak, ami azt jelenti, hogy a cserefülpárna gyártója nem azonos a fejhallgató gyártójával, amire a fülpárna való. Az utángyártott fülpárnákról általánosságban elmondható, hogy hasonló minőségűek, mint a gyáriak, továbbá a gyári fülpárnákhoz hasonlóan illeszkedniük kell az adott fejhallgatóra.


Hol lehet megvásárolni a fülpárnákat?

A fülpárnákat kizárólag személyesen lehet átvenni üzletünkben, Budapesten az Üllői út 70-ben, a Semmelweis klinikák metróállomás közelében, hétfőtől-csütörtökig 14 és 18 óra között. Az oldalon feltüntetett árak bruttó jellegűek, egy pár fülpárnára vonatkoznak. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.


Postán is meg lehet rendelni a fülpárnákat?

A fülpárnákat nem postázzuk, mert azt szeretnénk, hogy minden egyes vásárlónk elégedett legyen a megvásárolt termék minőségével, amit csak úgy tudunk biztosítani, hogyha vásárlás előtt személyesen tekintik meg az adott terméket, ami alapján eldönthetik, hogy számukra megfelel-e az általunk kínált típus. Az üzletben minden megvásárolható termékből tartunk egy mintadarabot, melyet ki lehet bontani. Vásárlás előtt lehetőség van a mintadarabot alaposan megnézni és kipróbálni. Vásárlás előtt lehetőség van a megvásárolni kívánt bontatlan termék sértetlenségét ellenőrizni.

Kérjük lehetőség szerint hozza magával a fejhallgatót is, hogy biztosan a megfelelő fülpárnát adjuk Önnek. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.

“Hagyományos vásárlási formák esetén a fogyasztónak nincs joga az egyébként hibátlan termék visszavásárlását követelni a forgalmazótól, pusztán azért, mert meggondolta magát, vagy valamilyen saját érdekkörében felmerülő ok miatt mégsem tart igényt az árura.”

Hogyan tudok fülpárnát rendelni?

Tőlünk nem lehet fülpárnát rendelni, vagyis a fülpárnákat névre szólóan félretenni sem tudjuk. A fülpárnákat kizárólag üzletünkben lehet megvásárolni. Ez a honlap nem webáruház. A honlapon szereplő lista azt mutatja, hogy mely típusokhoz van utángyártott fülpárnánk készleten.


Félre tudunk tenni egy pár fülpárnát?

A honlap nem webáruházként működik, nem áll módunkban rendelést felvenni vagy fülpárnát félretenni. A készleten lévő fülpárnákat bárki megvásárolhatja az üzletben. A készletinformációról telefonon vagy a honlapon keresztül tájékozódhat.


Van garancia avagy jótállás az utángyártott fülpárnákra?

Azt szeretnénk, hogy minden egyes vásárlónk elégedett legyen a megvásárolt termék minőségével, amit csak úgy tudunk biztosítani, hogyha vásárlás előtt személyesen tekintik meg az adott terméket, ami alapján eldönthetik, hogy számukra megfelel-e az általunk kínált típus. Az üzletben minden megvásárolható termékből tartunk egy mintadarabot, melyet ki lehet bontani. Vásárlás előtt lehetőség van a mintadarabot alaposan megnézni és kipróbálni. Vásárlás előtt lehetőség van a megvásárolni kívánt bontatlan termék sértetlenségét ellenőrizni.

A fülpárnákat higiéniai okokból utólag már nem áll módunkban visszavenni vagy kicserélni.

Kérjük lehetőség szerint hozza magával a fejhallgatót is, hogy biztosan a megfelelő fülpárnát adjuk Önnek. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.

Amennyiben a fülpárnák ára egy pár fülpárnára vonatkozóan nem haladja meg a 10.000 forintos összeghatárt, úgy nem vonatkozik rájuk kötelező jótállás.

Az utángyártott fülpárnák tartósságáról általánosságban elmondható, hogy hasonló ideig őrzik meg újszerű állapotukat, mint az eredeti fülpárnák, tehát átlagosan 2-3 évig lehet őket használni. Persze ez nagy mértékben függ a használattól is.


Ha egy fejhallgató típus nem szerepel a honlapon, akkor ahhoz nincs fülpárna?

Ha egy adott fejhallgató típus nem szerepel a honlapon, akkor ahhoz nem tartunk utángyártott fülpárnát. Ennek több oka is lehet:

  • Ha az adott fejhallgató típushoz egyáltalán nem érhető el utángyártott fülpárna.
  • Ha az adott típushoz nem érhető el jó minőségű utángyártott fülpárna.
    • Vannak olyan öntapadós fülpárnák, melyeket kizárólag egy vékony ragasztóréteg tart a helyén. Ilyen fajta fülpárnákat nem forgalmazunk, mert az a tapasztalatunk, hogy a ragasztó hamar elenged, nem elég tartós.
    • Vannak olyan rossz minőségű utángyártott fülpárnák, melyek mérete eltér az eredeti fülpárnák méretétől, ezért nem illeszkednek az adott fejhallgatóra.

Ha egy fejhallgató típushoz nincs fülpárna, más is jó lehet rá?

Az utángyártott fülpárnák (az egyszerű szivacs korongoktól eltekintve) konkrét fejhallgató típushoz vagy típusokhoz készülnek, nem univerzálisak. Ha egy fejhallgató típus nem szerepel a listán, ahhoz általában nem tudunk megfelelő fülpárnát adni.


Helyesek a honlapon szereplő árak és készletinformációk?

Mindig igyekszünk a honlapon szereplő információkat naprakészen tartani, de előfordulhatnak eltérések. Az üzletben személyesen, illetve telefonon is kérhet tájékoztatást az árakról, valamint a készletről.