Az alábbi oldalon igyekeztünk összegyűjteni azokat a kérdéseket és válaszokat, melyek gyakran elhangzanak fülpárna vásárlás kapcsán:


Mit jelent az, hogy a fülpárna utángyártott?

Az általunk forgalmazott fülpárnák kivétel nélkül utángyártottak, ami azt jelenti, hogy a cserefülpárna gyártója nem azonos a fejhallgató gyártójával, amire a fülpárna való. Az utángyártott fülpárnákról általánosságban elmondható, hogy hasonló minőségűek, mint a gyáriak, méreteik megegyeznek az eredeti fülpárnák méreteivel, vagyis ugyan úgy illeszkedniük kell az adott fejhallgatóra.


Hol lehet megvásárolni a fülpárnákat?

A fülpárnákat kizárólag személyesen lehet átvenni üzletünkben, Budapesten az Üllői út 70-ben, a Klinikák metróállomás közelében, hétfőtől-csütörtökig 9 és 17 óra között. Az oldalon feltüntetett árak bruttó jellegűek, egy pár fülpárnára vonatkoznak. Üzletünkben csak készpénzes fizetés lehetséges. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.


Postán is meg lehet rendelni a fülpárnákat?

A fülpárnákat nem postázzuk, mert azt szeretnénk, hogy minden egyes vásárlónk elégedett legyen, amit csak úgy tudunk biztosítani, ha vásárlás előtt személyesen tekintik meg az utángyártott fülpárnákat, és döntik el, hogy számukra megfelel-e az adott termék. Fizetés előtt lehetőség van alaposan megnézni, hogy a termék sértetlen, nem hibás. Továbbá igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra. Ez mind azért fontos, mert a fülpárnákat higiéniai okokból nem áll módunkban visszavenni vagy kicserélni.


Hogyan tudok fülpárnát rendelni?

Tőlünk nem lehet fülpárnát rendelni, illetve félretenni sem tudjuk. A fülpárnákat kizárólag üzletünkben lehet megvásárolni. Ez a honlap nem webáruház. A honlapon szereplő lista azt mutatja, hogy mely típusokhoz van utángyártott fülpárnánk készleten.


Mit jelent az, ha egy fülpárna szerepel a honlapon, de nincs készleten?

Ilyen esetben valószínűleg már úton van a következő szállítmány. A fülpárnák, amiket megrendelünk átlagosan 3 héten belül érkeznek meg üzletünkbe.


Félre tudunk tenni egy pár fülpárnát?

A honlap nem webáruházként működik, így nem áll módunkban rendelést felvenni vagy fülpárnát félretenni. Egy érdeklődővel folytatott levélváltást vagy telefonbeszélgetést sajnos nem lehet készpénznek venni, akarva-akaratlanul bármi közbejöhet. Éppen ezért a készleten lévő fülpárnákat bárki megvásárolhatja az üzletben. A készletinformációról telefonon vagy a honlapon keresztül tájékozódhat.


Van garancia avagy jótállás az utángyártott fülpárnákra?

Fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen. Ezt csak úgy tudjuk biztosítani, ha vásárlás előtt személyesen tekintik meg az utángyártott fülpárnákat, és döntik el, hogy számukra megfelel-e az adott termék mérete, formája, színe, stb. Fizetés előtt lehetőség van alaposan megnézni, hogy a termék sértetlen, nem hibás. Kérjük lehetőség szerint hozza magával a fejhallgatót is, hogy biztosan a megfelelő fülpárnát adjuk Önnek. Igény esetén a régi fülpárnákat szakszerűen és díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.

A honlapon szereplő fülpárnák ára egy pár fülpárnára vonatkozóan nem haladja meg a 10.000 forintos összeghatárt, így nem vonatkozik rájuk kötelező jótállás.

Az utángyártott fülpárnák tartósságáról általánosságban elmondható, hogy hasonló ideig őrzik meg újszerű állapotukat, mint az eredeti fülpárnák, tehát átlagosan 1-2 évig lehet őket használni. Persze ez nagy mértékben függ a használattól is.


Ha egy adott típus nem szerepel a honlapon, akkor ahhoz nincs fülpárna?

Ha egy adott fejhallgató típus nem szerepel a honlapon, akkor ahhoz nem tartunk utángyártott fülpárnát. Ennek több oka is lehet:

  • Ha az adott fejhallgató típushoz egyáltalán nem érhető el utángyártott fülpárna.
  • Ha az adott típushoz nem érhető el jó minőségű utángyártott fülpárna.
    • Vannak olyan öntapadós fülpárnák, melyeket kizárólag egy vékony ragasztóréteg tart a helyén. Ilyen fajta fülpárnákat nem forgalmazunk, mert az a tapasztalatunk, hogy a ragasztó hamar elenged, nem elég tartós.
    • Vannak olyan rossz minőségű utángyártott fülpárnák, melyek mérete eltér az eredeti fülpárnák méretétől, ezért nem illeszkednek az adott fejhallgatóra.

Ha egy adott típushoz nincs fülpárna, más is jó lehet rá?

Az utángyártott fülpárnák (az egyszerű szivacs korongoktól eltekintve) konkrét fejhallgató típushoz vagy típusokhoz készülnek, nem univerzálisak. Ha egy fejhallgató típus nem szerepel a listán, ahhoz általában nem tudunk megfelelő fülpárnát adni.


Helyesek a honlapon szereplő árak és raktárkészlet információk?

Mindig igyekszünk a honlapon szereplő információkat naprakészen tartani, de előfordulhatnak eltérések. Az üzletben személyesen, illetve telefonon is kérhet tájékoztatást az árakról, valamint a raktárkészletről.