Hozza magával a fejhallgatót is, hogy biztosan a megfelelő fülpárnát adjuk Önnek.

Ha egy adott fejhallgató típus nem szerepel a honlapon, akkor kifejezetten ahhoz való fülpárnát nem árulunk. Ilyen esetben is el lehet hozni a fejhallgatót az üzletbe, mert elképzelhető, hogy egy másik típushoz való fülpárna jó lesz rá. Viszont ebben az esetben mindenképpen hozza magával a fejhallgatót is, mert a fülpárnákat próbálni kell. Ha nem hozza magával a fejhallgatót, akkor sajnos nem tudunk segíteni.

Olyan nincs, hogy “kérek egy univerzális fülpárnát”, vagy “azt kérem, mert ránézésre jónak tűnik”. Ezek a fülpárnák egy adott fejhallgató típushoz vagy típusokhoz készülnek. Rengeteg különböző fejhallgató típus létezik, szinte mindnek más méretű és formájú a fülpárnája. Még az azonos átmérőjű fülpárnák között is van eltérés, például a fülpárna rögzítésében vagy a peremének vastagságában. Sok fejhallgató típushoz nem is tudunk megfelelő fülpárnát adni. Ezért találomra nem adunk el senkinek semmit, mert az butaság volna, a butaságban pedig nem vagyunk partnerek. Ez szakmailag így korrekt.

Azért is érdemes magával hoznia a fejhallgatót, mert az üzletben a régi fülpárnákat díjtalanul kicseréljük a tőlünk vásárolt utángyártott fülpárnákra.

  • Arra az esetre a szavatosság értelem szerűen nem vonatkozik, ha Ön otthon próbálja meg kicserélni a fülpárnát és az elszakad.
  • A fülpárnát nem áll módunkban kicserélni, ha nem olyan fejhallgató típushoz vásárolja meg, amihez javasoljuk, és utólag kiderül, hogy más a mérete, rögzítése, stb.

A fejhallgatót nem szükséges leadnia, a fülpárna csere csak néhány percet vesz igénybe. Ha olyan fejhallgatót hoz, ami nem szerepel a honlapon, akkor azt is hamar megnézzük, hogy tudunk-e rá való fülpárnát adni vagy sem.